Aktualna wersja Comarch ERP Optima: 2019.0.1

W najnowszej wersji programu Comarch ERP Optima przede wszystkim wprowadzono elektroniczne teczki pracowników oraz dostosowano ją do pozostałych zmian jakie zaszły w przepisach prawnych.

Nowa wersja Optimy to ponad 110 nowości i ulepszeń, które zostały wprowadzone. Część z nich została podyktowana zmianami w przepisach prawnych. Zmiany jakie zostały podyktowane zmianami w przepisach prawnych to:

  • Aktualizacja wzoru dokumentu elektronicznego do wysyłki deklaracji VAT-7(18) oraz VAT-7K(12) do systemu e-Deklaracje.
  • Wprowadzenie formularza deklaracji VAT-8.
  • Możliwość dodania na jednym zgłoszeniu SENT wielu kodów CN i przypisanie stawek VAT.
  • Aktualizacja druku ERP-7 do nowego obowiązującego wzoru.
  • Wprowadzenie kontoli limitu 182/270 dni dla zwolnienia chorobowego w obrębie okresu zasiłku.
  • Wprowadzenie kontroli wykorzystania urlopu wypoczynkowego dla pracowników tymczasowych oraz podejmujących pierwszą pracę po upływie miesiąca pracy.

Nowości jakie wprowadzono w ERP Optima 2019.0.1, na które szczególnie warto zwrócić uwagę to m.in.:

  • Umożliwienie zapisywania wersji danych firmy z różnymi datami ich obowiązywania, żeby na wydrukach pojawiały się zawsze prawidłowe dane.
  • Wprowadzenie automatyzacji pobierania wskaźników z serwera Comarch podczas logowania do programu.
  • Rozbudowanie funkcjonalności PKZP poprzez umożliwienie wypłacania pożyczek uzupełniających oraz edycja harmonogramu spłat.

Te oraz inne nowości i usprawnienia jakie zostały wprowadzone wraz z nową wersją znajdą Państwo szerzej opisane na Stronie Comarch.

Szybki kontakt:

32 335 43 43

32 279 02 84